lauantai 24. marraskuuta 2012

Legday

Sup, tänään ollu aika rento päivä - heräsin aika aikasin vaikka olikin vapaapäivä (jossain klo 8) koska olin unohtanu laittaa herätyskellon pois päältä ni se sitten päräytti päälle nrj -kanavan ja aamupoikien ihmissuhde mankelit jota jäin kuuntelee ja makaa sänkyyn ja keräilee voimii nousta ylös (kesti 2h nousta ylös sängyst vaik hereil olin) :D Oli sellanen mahankurina et oli pakko nousta safkaa..

Mulla pitäisi olla massakausi käynnissä mutta nyt vähän huonosti syöny. Söin aamulla muutaman leivän ja 2 banaanijogorttii :P söin viimeks jogorttii lapsena ja sillon banaanijogorttii ja näin kaupas niit ni aattelin et vois 10vuoden tauon jälkee kokeilla, ja hyväähän se oli, pakko ostaa lisää :D päiväl söin sit pariin otteeseen kermakanaa ja pastaa. Sit illalla autoin my_boy_kydeviivaa muutossa - oli helppo mennä auttamaan ku asu samas kerrostalos mun kaa ja sit vaa jtn kantelin ja poltin röökii "vahtivuorossa", lol.. sitten ku se oli ohi niin otin raejuustopurkin ja tablettei enne salitreenii (kreatiinii ja haarautivii aminohappoi). SIITÄ SITEN SALILLE PÄÄSIN 4 VIIKON TAUON JÄLKEEN VIHDOINKIN AAAAHHH..




En oo siksi päässy salille ku mulla revähti tossa 3 viikkoo sitten vasen rintalihas alottelukemuissa kun mun hyvän frendin kaa alko pieni leikkitappelu josta synty iha kunnon sotapainit :) se 107kilonen jäbä vs minä 76kg vastakkain ja sit ku pidin sitä kaikin mahollisin voimin maassa niin rintalihas antoperiks :( aika selvää kun kännissä lihaksissa on iso nestepuute ja taistelee kaikin voimin ni helposti revähtää. Nyt vähän parantunu jo mutta en uskalla kaikkee tehä ku tunnen kivun vielä välillä, mutta jalkoja ja jtn vaan. Motivaatio laski tosi paljon tona aikana, mutta nyt se on taas täällä ja entistä himokkaampana saliboyna vetelen.

Eli mulla oli jalkapäivä siis niinkuin aikasemmin taisin sanoa. Tein Alkulämmittelynä 10minuuttia kuntopyörällä ja sitten noin 45min treenin jalkoja 21 sarjan verran 1min tauoilla. Siihen kuulu etureidet, takareidet, sivureidet, sisäreidet, pohkeet ja jalkaprässi - kaikkia liikkeitä vedin siis 3 kertaa paitsi jalkaprässii alussa 3kertaa + lopussa 3 kertaa. En nyt tarkalleen muista painoja joita vedin ni en ala arvailee mutta noin 8-12 sarjan liikkeitä vedin, minusta hyvä määrä lihaskasvuun. Kuulin yheltä arvostetulta personal traineriltä että 8 liikettä on aika hyvä lihaskasvun saantiin ni siihen koitan tähdätä. Täl hetkel ku tullu salilta semmonen puudutus ja tärinä jaloissa et huhhuh.. Olin pitkäst aikaa salilla ni huomas et tuntu aikasempaa kovemmin. Tuntuu etten osaa kävellä enää normaalisti, tai vähintään kävelen aika vammasel tyylil xD mut hyvä fiilis ;) Salin jälkeen tietenkin heti palautusjuoma napaan vielä - piti ostaa sieltä 3euron leaderin recovery -juoma ku omat protskut loppunu.. ostan huomen uuden satsin fitnesstukust lönnrotinkadult o/




Nyt yöl vedän viel makaroonimuhennokset koska iha jäätävä nälkä. Jos en kaikkee syö nii aamuks laitan odottamaan jääkaappiin:) Täs mä vaa chillailen nyt suihkun jälkeen sohval ja katon jtn maikkarin leffaa jost en tajuu mtn ja jalat pöydäl ja jillailen haha :D

peace!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti