perjantai 23. marraskuuta 2012

SUP!!

Hej kaikille, olen sinkku 23 vuotias uusi blogin käyttäjä Helsingistä! ;) Kerron tällein aluks vähän itsestäni ja aiheista joista ajattelin pääosin kertoa täällä blogisivullani. Eli kuten kaikki voi 23vuoden iästä päätellä että olen -89 syntynyt ja vantaan puolella - kuitenkin helsinki ollu aina se home huudi=) Opiskelen insinööriksi (kone puoli) Helsingin Metropoliassa kolmatta vuotta ja reilu vuosi enään jäljellä. Duunissa olen ollu erilaisissa raksahommissa kesäsin ja sit tennisvalmentajana aina silloin tällöin kun "jaksaa"..

Koko blogin pitäminen lähti tavallaan liikkeelle siitä ku fb_keskustelus kaikki vaa hössötti blogeist ja my_man_ousska sano kai läpäl että alkaa pitää blogii.. tai sit se oli iha tosissaan haha :P mut enivei ni siitä lähti fiilis kirjottaa pääosin treenaamisesta - eli sali, lenkki, ruokavalio jne.. Niistä hyvä kirjottaa ja saada vinkkejä ja mielipiteitä niihin asioihin mitä teen. Sit myös toinen iso aihe blogiini on partyt, koska mä oon joka vkl discoo ni siinä on sit kerrottavaakin ku oon palloilu kaikis paikois. En ees tajuu miten kaikki saa aina mut suostuteltuu joka paikkaan vaik oon mielessäni päättänyt "en dokaa tänä kuukautena" ja se kestää 3 päivää.. :D

Siinä oli pääosin ne asiat joista kirjotan ja sit tietenkin kaikesta muusta pienestä kivasta kirjottelen ;) Tilanteiden mukaan haha, peace!


4 kommenttia: